Retourbeleid Solaruitverkoop.nl

 

Solaruitverkoop.nl is een online platform met een portaalfunctie, waar kopers en verkopers met elkaar in contact worden gebracht. Solaruitverkoop.nl is zelf geen verkoper, maar faciliteert uitsluitend de verkoop via het platform.

1. Klachten en meldingen

Eventuele klachten over een bestelling dienen uiterlijk binnen 3 werkdagen na levering schriftelijk te worden gemeld via info@solaruitverkoop.nl

Solaruitverkoop.nl kan alleen klachten in behandeling nemen die binnen deze termijn zijn ontvangen.

2. Betaling aan verkoper

Solaruitverkoop.nl keert de betaling aan de verkoper uit op de achtste werkdag na levering.

Tot en met de zevende werkdag kan Solaruitverkoop.nl bij een conflict de betaling tijdelijk vasthouden en indien gewenst bemiddelen tussen koper en verkoper.

3. Retourneren en reclameren

Binnen 3 werkdagen na levering: klachten of retouraanvragen lopen via Solaruitverkoop.nl, die waar nodig bemiddelt tussen koper en verkoper, doch nimmer de verantwoordelijkheid van koper, danwel verkoper overneemt. 

Na de 3e werkdag: retourneren en/of reclameren is uitsluitend mogelijk via de verkoper van het product. Solaruitverkoop.nl heeft hierin geen verdere rol.

4. Aansprakelijkheid

Solaruitverkoop.nl is nimmer verantwoordelijk voor de verplichtingen van verkoper naar koper.

Het platform fungeert uitsluitend als bemiddelaar en brengt koper en verkoper samen.

5. Samenvatting

Klachten melden binnen 3 werkdagen na levering → info@solaruitverkoop.nl
.

Tot 3 werkdagen kan Solaruitverkoop.nl bemiddelen en betaling - indien gegrond - vasthouden.

Vanaf dag 3 uitsluitend rechtstreeks bij de verkoper.

Solaruitverkoop.nl is niet aansprakelijk voor de uitvoering van de verkoopovereenkomst tussen koper en verkoper.